
Ne-au cucerit cu efervescența broderiilor și accesoriilor. Ne-au făcut să suspinăm îndelung după pantofii din fiecare colecție. Ne-au înduioșat cu mesajele lor de iubire față de mame. Și ne-au făcut să adorăm gențile lor superbe (aveți aici mai multe exemple de shopping bag absolut necesare și perfecte pentru orice ținută). Vorbim, desigur, despre duo-ul creativ Domenico Dolce și Stefano Gabbana. Ce știm despre italienii talentați?
1. Domenico Dolce și Stefano Gabbana au fondat brandul în 1985 și și-au prezentat prima lor colecție pentru femei în același an. Cinci ani mai târziu ei lansează și linia de îmbrăcăminte pentru bărbați, dar și cea de lenjerie și de costume de baie.
2. Chiar dacă sunt italieni (și asta se vede în inspirația fiecărei colecții trimise pe podium), cei doi și-au deschis de fapt primul boutique propriu la Tokyo, în 1989.
3. Domenio Dolce a avut primul crush pentru modă la vârsta de… șase ani. Tatăl său, croitor în Sicilia, i-a insuflat pasiunea pentru haine frumoase așa încât Domenico, la vârsta la care alți copii abia învățau să citească, deja s-a aventurat să pună mâna pe foarfece și ac și a realizat prima pereche de pantaloni (pentru el, bineînțeles).
4. Dolce&Gabbana a fost brandul sponsor al echipei naționale de fotbal din Italia ani la rând, începând chiar cu 2006.
5. Și-au lansat primul parfum în 1992, Dolce & Gabbana Pour Femme, care a și câștigat un an după premiul de cel mai bun parfum feminin. A urmat Dolce & Gabbana pour Homme, și el premiat. De ce ne aducem noi aminte? De Light Blue, bineînțeles, dar și de aromele senzuale ale parfumurilor The One, Sicily, Intenso.
6. Istoria brandului n-a fost lipsită de peripeții. În 2009, compania se confruntă cu o serie de acuzații de fraudă și evaziune fiscală din partea guvernului italian. Cei doi nu fac închisoare, dar plătesc amenzi uriașe.
7. Duo-ul italian a fost desemnat să creeze costumele pentru turneul Madonnei – Girlie Show din 1993. La rândul ei, Madonna a făcut parte din campania brandului în 2010.
8. Brandul italian a colaborat cu o mulțime de vedete pentru campaniile de cosmetice (Scarlett Johansson în 2009, pentru linia de produse cosmetice), cu Colin Farrel pentru parfumul Intenso, Gisele Bündchen, Naomi Campbell pentru linia de ochelari de soare, Alessandra Ambrosio pentru colecția de femei, Matthew McConaughey, Claudia Schiffer și… (deloc o supriză) cu Kit Harrington alias Jon Snow, care va fi imaginea pentru parfumul The One în acest an.
9. Cum a ajuns Sicilia să fie trademark-ul brandului Dolce & Gabbana și sursa nesfârșită de inspirație? Povestea spune că, aflați într-un tur de… degustat dulciuri în Palermo, cei doi au dat peste un afiș imens care înfățișa o femeie cu un voal pe cap. Au aflat că fotografia era realizată de către foto-jurnalistul Ferdinando Scianna și l-au convins să fotografieze pentru ei o campanie chiar în decorul atât de boem și colorat al Siciliei. Rezultatul a fost unul extrem de apreciat, prin urmare D&G își găsește și acum multe dintre direcțiile de inspirație pentru campanie în aceste ținuturi.
Cum purtăm gențile Dolce & Gabbana?
Shopping bag-urile propuse de The Dresser sunt perfecte, practic, pentru orice ținută. Sunt ideale atunci când ai de jonglat o zi întreagă cu întâlniri de afaceri și ședințe (încap în ele atât laptopul, agenda, dar și un mini beauty kit pentru retușuri de ultimă oră și o eșarfă pentru seară), sunt perfecte atunci când pleci în weekend și ai nevoie să ai la îndemână o carte captivantă, o sticluță mică de apă și un cardigan de rezervă pentru serile mai reci, dar sunt și suficient de elegante pentru a fi purtate alături de un costum cu pantaloni din mătase, la un cocktail sau cu o rochie asimetrică din tricot, pentru un prânz relaxat cu prietenele.
Foto: Facebook Dolce&Gabbana
Vezi care sunt cele mai cool știri din lumea modei, descoperă expozițiile de artă din întreaga lume & citește interviuri cu designeri români și internaționali pe www.dreamingof.net.
Lasă un răspuns
Trebuie sa te autentifici pentru a posta o recenzie. Multumim!