7.6. Returnarea produselor
7.6.1. Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
– 7.6.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
– 7.6.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit;
– 7.6.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
– 7.6.1.4 Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
– 7.6.1.5. “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
7.6.2. Clientul se obliga sa notifice The Dresser, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
7.6.3. Clientului care a notificat The Dresser conform art 7.6.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, The Dresser considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
7.6.4. Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
7.6.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.6.1.4.
7.6.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.6.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 7.6.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
7.6.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.6.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
7.6.4.4. Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) The Dresser isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie si/sau produse cosmetice. Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Pantofii trebuie sa nu fie folositi si să fie returnaţi în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Ochelarii de soare trebuie să fie intacţi la returnare.
7.6.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
7.6.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.6.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
7.6.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.6.1.3, iar The Dresser nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.6.5.
7.6.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
7.6.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.6.1.1; 7.6.1.2; 7.6.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.6.1., situatie in care The Dresser va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7 cheltuielile de returnare sunt in sarcina The Dresser.
7.7. Produse/Servicii pentru care nu se asigura dreptul de retragere
7.7. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
7.7.1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
7.7.2. furnizarea de produse si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
7.7.3. furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
7.7.4. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
7.7.5. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
7.7.6. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
7.7.7. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
7.7.8. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
Pentru toti termenii si conditiile apasati aici